Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Waterways Holidays Ltd Reviews

4.9 Rating 4,525 Reviews
100 %
of reviewers recommend Waterways Holidays Ltd
4.9
Based on 4,525 reviews
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Read Waterways Holidays Ltd Reviews

About Waterways Holidays Ltd:

Self-drive boating holidays on the UK Canals, Rivers and Norfolk Broads plus European boat hire in France, Germany and Portugal. No experience necessary. Family friendly holidays. City breaks by boat.

Visit Website

Phone:

01252 796400

Email:

info@waterwaysholidays.com

Location:

47 Station Road
Aldershot
GU111BA

Write Your review

Waterways Holidays Ltd 4 star review on 15th July 2024
Ms Livengood
Waterways Holidays Ltd 5 star review on 29th June 2024
Mr Widdowson
Waterways Holidays Ltd 5 star review on 19th May 2024
Mr Sowden
Waterways Holidays Ltd 4 star review on 30th July 2022
Janine Hudson
Waterways Holidays Ltd 5 star review on 7th July 2022
Mr Moat
Waterways Holidays Ltd 5 star review on 19th April 2022
Anonymous
Waterways Holidays Ltd 5 star review on 19th April 2022
Anonymous
24
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Everything arranged as we had hoped. All went to plan exactly. Thank you for a memorable experience.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Was a pleasant booking experience as all should be.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“The booking procedure was very straightforward and very quickly achieved with no hassle.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Clear and easy to follow website. Friendly and knowledgeable staff. Good price and availability of narrowboats.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“The booking was very clear and easy to do.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Quick response. Informative caller”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“First time we've used the site. Seemed very easy and quite comprehensive information.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Very speedy response to initial inquiry. Very friendly and helpful telephone booking.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“It would be useful for clients to reserve, book and pay for services online without the need for follow-up phones calls.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Good prompt reply to booking request.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Very quick and efficient booking for our family weekend break.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Waiting for paperwork and further details before making final judgement”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Many thanks for your feedback Mr Curry. First email confirmation was sent by email on 16th July at 12.02 and the full details should arrive with you today latest. Please let us know (01252 796400) if they are not received the rest of the info within the next 24 hours (might be worth checking email spam folder). Have a great holiday - Nigel
Posted 10 years ago
“Easy to reserve boat online (in evening) and waterways holidays were quick to confirm booking when their offices were open the following morning”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Very efficient”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Very helpful ladies on the 'phone but slightly disappointed that there was no mention of having to pay a deposit on boat collection. Also did not realise that Waterways are just the booking agent? We are actually going with Anglo Welsh. Have read the reviews which were rather mixed, but as people are normally much quicker to whinge than to praise I did'nt take too much notice of it. I hope I am right. This is our first venture on a narrow boat and I did'nt shop around once I spoke to Trudi and the other lady I spoke to first. Fingers crossed.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Mr Isaac, many thanks for taking the time to review Waterways Holidays. We’re delighted to hear that you found our booking team helpful when booking your holiday. Further to the information on our website home page, your holiday booking via Waterways Holidays is made directly with your boating holiday operator and in accordance with their booking terms and conditions. Regarding security deposits, a boating holiday operator may ask for a refundable deposit on arrival as per their booking terms. Such deposits generally apply to large groups and celebratory parties and are refunded when the boat is returned on time and in a clean and tidy condition. As always, if you have any queries regarding your holiday booking or require any advice, please do not hesitate to get in touch. We’re open 7 days a week on 01252 796400. Best wishes, Waterways Holidays
Posted 10 years ago
“Friendly and informative. To be even better would need to provide more information about what to expect by email.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Chose holiday on line, had message/text following day - missed call - to say boat was being held for 24 hours. Had pleasant conversation to agree dates and pay. Fast follow up email to confirm. Straightforward. Most holidays/trips one can book online so was a little surprised at the process but it was all ok and was happy with how it worked.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Fast and professional service. Called me back to finalize the booking within 10 minutes. The lady who rang me was very helpful and informative. Well happy. Many thanks Regards Fiona”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“The process was easy to follow and did all I required. Questions were answered following a phone call.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“The reason I didn't choose very good was because of a problem I had when first booking.The online booking had a box requesting my email address,when I inserted the details,it failed to show the first letter of the address,& despite clicking the automatic insertion of the email address this still remained the case.I then inserted the first letter myself. This led to a double L showing at your end,which resulted in you having to contact us by telephone to gain our email address. The overall service has been excellent.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Waterways Holidays Ltd is rated 4.9 based on 4,525 reviews